و این نیز بگذرد...!!

میان من و گرمی دستانت
یک سلام بیشتر فاصله نیست
و میان من و گونه های تو
یک بوسه

وقتی آرام با من گام بر می داری
تا عشق را به نظاره بنشینیم
در درون من
باز همان حس آشنای همیشگی است
و همان غروری
که از داشتن تو نصیب من شده
کجا می توانم صمیمی تر از نگاه تو بیابم؟

به باد
به باران قسم
هیچ کس برای من
به سپیدی تو زاده نشده
هیچ کس

و من
"بهــار٬ سبز٬ ماه و ستاره" را
هرگز از یاد نخواهم برد
چرا که عطر تو می دهد

با گام های تو
بهــار
سبز شد
و دنیای دوستی من
رنگ تو گرفت

نام تو
بیشتر از تمام آوازهای نخوانده
بر زبان من است

و باز
مثل همیشه
به ماه نگاه می کنم.....

«امروز کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی»


به امید روزی که ببینمت...
لیلا

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ب.ظ http://dowran.blogsky.com

بله.. دقیقا به همین سادگی...

مـــــــــــــــــــــــــــــــ پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:29 ب.ظ http://bahare-iran-ma.blogsky.com

سلام
خوشحالم که وبلاگ مینوسید
ولی من معتقدم به همین سادگی هم نیست.
به امید موفقیت شما
خدا نگهدار.

علی تنها دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:23 ب.ظ

واسه همین من تنهام دیگه آبجی جونم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
راستی این ساعته هر جا میرم باهام میاد!!!!!
خیلی هم قشنگ بود....کیف کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد