شبانه...!!!


مرا تو بی سببی نیستی
به راستی صلت کدام قصیده‌ای ای غزل
ستاره باران جواب کدام سلامی
به آفتاب
از دریچه تاریک؟

کلام از نگاه تو شکل می‌بندد
خوشا نظربازیا که تو آغاز می‌کنی...

دوستتون دارم ...

لیلا
نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:57 ق.ظ http://crimson.blogsky.com

ممنونم...

جوناتان شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:02 ب.ظ

شب همه تاریک
جاده ظلمانیست
عاشقان خفته
دل همه تشویش
سایه ها بی رنگ
شعله صبرم سو سوئی دارد
چون دل لیلا ؛ گمشده دارد
اشک را آهی ست
آه راسوزیست
در عجب ماندم ؛ از چه اینجایم ؟!!!
عشق من مردست
جمع اینان داغ
من چرا اینجا ؟!!
دل ندارم من
اشک من پایان
چشم من بی سو
از غم هجرا ن
ساحلم خاکیست
قایقم بر گل
مدفنم غربت
از چه اینجایم ؟!!!

مسعود شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:05 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام

خوش به حال اونیکه تو دوسش داری (;
وقت کردی به منم یه سر بزن

موفق باشی و بای ...

[ بدون نام ] شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:37 ب.ظ

l me too

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد