بوی رویا...!!!




فراموش نمی‌کنم تو را.
که چشم‌هایت بوی باران می‌دهند.
دستهایت بوی برف
بوی رویا می‌دهی
بوی خیال. بوی بابونه‌های خیالی
بوی سفر میدهی. بوی دوری. دریا
راه رویاهای دور و گریه‌های نزدیک را خوب آموخته‌ای
دست‌های دیرآمده مرا هم بگیر
خوب می‌دانی
که پس از سالها ازدحام باران و اضطراب
به امن آغوش آفتابی تو پناه آورده‌ام
دور هم نیستی.
می‌دانم در بهار دیگری باز می‌آیی...
                                                             
لیلا
نظرات 6 + ارسال نظر
مريم یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:34 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

ممنون ليلا جان از محبتت.شعرهايی که می نويسی مال خودته؟خيلی قشنگن.بازم به لحظه های من سر بزن.قول ميدم پشت در نمونی!موفق باشی غريبه آشنا.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:38 ب.ظ

salam khoondam haz kardam

احسان یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام لیلا خانم من احسان از وبلاگ عمومی هستم .نظرت را خواندم .خیلی ممنون از اظهار لطفت.باز هم به ما سر بزن.با تشکر احسان

جوناتان یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:38 ب.ظ

خوش به حاله اونی که متولده ماه مهره
خیلی خیلی قشنگ می نویسی
امیدوارم که همیشه شاد باشی و سبز و به آرزویت برسی
اگه قابل باشم برات دعا می کنم

سارا دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام لیلا جان
افرین خیلی خوب مینویسی
خوش به حالش(متولد ماه مهر رو میگم.میشناسیش؟؟؟؟

م ص(اصفهان) دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام ......امیدوارم حالتون خوب باشه.....نگفته بودی وب لاگ داری........موفق باشی .....یا حق........خوش باشید.............خدانگهدار..................mahdi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد