زرنگی

کنم هر شب دعایئ کز دلم بیرون رود مهرش

ولی اهسته میگویم خدایا بی
 اثر باشد
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:08 ب.ظ

خیلی جالبه نه پس تا بعد بهترم میشه مگه نه ولی مه بیرون رفتنی نیست.خدافظ . خدافظ

رضا(کیارش) یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:21 ب.ظ

عاشق عاشقه و بخاطر این عشقحاضر هر درد و رنجی رو بپذیره.تازه از این درد و رنج لذت هم می بره.عشق مو هبت عجیبی است که خدا توی وجود ما گذاشته.

خوش حال گلی که سر ندارد.......از غنچه خود خبر ندارد

آسوده ز غنچه خود است او.......از جام و جهان سفر ندارد

حسین یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:27 ب.ظ http://zayanderood.blogsky.com

سلام مهربان عزیز وبت خیلی قشنگ منتظر مطلب جدیدت هستم موفق باشی به من هم سز بزن راستی این مطلبت خیلی شیرین و جالب بود

دارینوش یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:30 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام .
چرا صفحه ات اینجوریه .
صفحه ات مشکل داره یا من باید دوباره عینکمو عوض کنم .
با اجازه من سورس برنامتو یه نگاهی بندازم .
من که چیزی ندیدم.
من اینهمه بهت سر میزنم نیای یه وقتی اونورا ها ؟
باشه /
منم دعا میکنم ای خدا این ماه مهر به من سر بزنه .
اما خدا تو دلش میگه زرشک . ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد