سفر
بیا مثل اون کسی شو

                      که یه شب قصد سفر کرد

                                                دید یارش داره میمیره
 
                                                                 موندش صرفنظر کرد


زرنگی

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش

ولی آهسته میگویم خدایــــــــا 
بی اثر باشد

برسرمای درون...!!!
همه لرزش دست و دلم
از آن بود
که عشق
پناهی گردد.

پروازی نه
گریزگاهی گردد

آی عشق. آی عشق
چهره آبیت پیدا نیست...

آی عشق آی عشق
رنگ آشناییت پیدا نیست...
نظرات 4 + ارسال نظر
یک دوست یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام........... خیلی زیباست........... خسته نباشید

مریم یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:39 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

سلام لیلا جان.خیلی قشنگ مینویسی.بابت لینک ممنون.دارم با کمک دوستان لینک دادن رو یاد میگیرم.در اولین فرصت به وبلاگ قشنگت لینک میدم.موفق باشی غریبه آشنا.

ابراهیم دریا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.pctech.blogsky.com

با سلام
خواهر محترم فکر می کنم دلیل اینکه چرا آهنگ مورد نظر شما خوندن نمی شه رو فهمیده باشم لطفا فردا شب به وبلاگ من حتما سر بزنید و مو به مو هر کاری را که در وبلاگ گفتم انجام دهید و نتیجه کار را به من اطلاع دهید
مطالبتان علی الخصوص آخرین مطلبتان به دلم نشست
یک دنیا حرف توش بود امیدوارم موفق باشی

چاردیواری دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:26 ق.ظ http://utenti.lycos.it/aryoo

قشنگ بودش ! مریم حیدر زاده شاعر خوبیه ! امیدوارم توی بازار سود و زیان نیفته !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد