غربت...!!!

 BMWX5Q8 GROUP

به انتهای این ترانه‌ها رسیده‌ام
در این نهایت
نه تو را دیدم. نه رویا را
نه باران آمد.
نه بادی حتی
که گردی از شعرهای رسیده تو را
به ترانه‌های کال من
تعارف کند

تو کجایی آخر؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:33 ب.ظ http://af.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود .

سارا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:35 ق.ظ

دستت درد نکنه خیلی خوب نوشتی

میثاق۲ دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام نغمه خانوم
زیبا بود ...............میگن مختصر و مفید
ترانه ای برای رویا:
شمع شکسته ..یه گل تنها..پرنده ای هم دلش میگیره ..گوشه قفس باز یه شعر میخونه ..واسه دل تنهاش..دلش میگیره .....وای
همیشه خاموش از عشق میخونه ...گوشه قفس در غربت میمونه...واسه همیشه دلش شکسته ...از عشق و از غم لبریز و مسته.....وای
خداخدایا چی کار کنم من واسه دل تنهام بی کی بگم من
جز از تو راهی دگر ندارم من ..
از غربت و غم دلش میگیره ... به یاد رویا اشکش میریزه
ولی چه فایده که اون اسیره ....وای .
زیاد جالب نیست اما شما قبول کن از من .....
اینم برای آهنگ سازی و اجرا گفتم ...
موفق باشید..

عباس علم دوست یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:55 ب.ظ

دنبال دلسوزی نباش. آینده ات را با واقعیت بساز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد