..

 

 

ایلیا شدیدا مظلوم و آقا کنار باغچه نشسته

 

 

 

من و ایلیا در پارک حیوانات (حیواناتش موجود نیستند تو این عکس)

 

نظرات 5 + ارسال نظر
vergilreza پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.vergilreza.blogfa.com

وبلاگ صادقانه و زیبایی داری تبریک می گم
در محبت خداوند برات دعا می کنم
و برای ایلیا کوچولو

استر جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ http://honeyjesus7.blogfa.com/

سلام عزیزم،
خدا را شکر برای وجودت،

آمین،برای نجات دیگر عزیزان دعا خواهیم کرد و شکر که روزانه از اطراف می شنویم که نجات مسیح را دریافت کردند و هر روز به تعداد فرزندان خداوند افزوده می شود.شکر برای این موضوع

نگران هیچ چیز نباش چون خداوند در وعده خود تاخیر نمی کند،وظیفه ما اکنون دعا برای عزیزانی است که هنوز به مسیح ایمان نیاورده اند و در گناه زندگی می کنند:
دوم پطرس باب ۳ آیه ۹ خداوند در وعده‌ خود تاخیر نمی‌نماید چنانکه‌ بعضی‌ تاخیر می‌پندارند، بلکه‌ بر شما تحمل‌ می‌نماید چون‌ نمی‌خواهد که‌ کسی‌ هلاک‌ گردد بلکه‌ همه‌ به‌ توبه‌ گرایند.

آمین برای این آیه، شکر برای محبت و فیض که خدا از مرگ انسان شرور خوشحال نمی شود و اراده او نجات همه انسان هاست توسط خون قدرتمند عیسی مسیح.

یوحنا باب ۶ آیه۳۵ عیسی‌ بدیشان‌ گفت‌: “من‌ نان‌ حیات‌ هستم‌. کسی‌ که‌ نزد من‌ آید، هرگز گرسنه‌ نشود و هر که‌ به‌ من‌ ایمان‌ آرد، هرگز تشنه‌ نگردد.

یوحنا باب ۱۱ آیه ۲۵ تا ۲۶ عیسی‌بدو گفت‌: “من‌ قیامت‌ و حیات‌ هستم‌. هر که‌ به‌ من‌ ایمان‌ آورد، اگر مرده‌ باشد، زنده‌ گردد. ۲۶ و هر که‌ زنده‌ بود و به‌ من‌ ایمان‌ آورد، تا به‌ ابد نخواهد مرد. آیا این‌ را باور می‌کنی‌؟”

اعمال رسولان باب ۴ آیه ۱۲و در هیچ‌کس‌ غیر از او نجات‌ نیست‌ زیرا که‌ اسمی‌ دیگر زیر آسمان‌ به‌ مردم‌ عطا نشده‌ که‌ بدان‌ باید ما نجات‌ یابیم‌.”

در مسیح شاد باشید گلم،

با تشکر
استر

ارزو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام لیلا جونم الهی قربونت برم قربون اون ایلیا فسقل هم برم با اون قیافه مظلومش . خیلی عکس‌ها قشنگه تو رو خدا باز هم عکس بنداز ببینیمت . لیلا جان دلم برات خیلی تنگ شده یادت نره هر وقت به آسمون نگاه کردی بدون یک دوستی این طرف تر نگاهش به دنبال نگاه توست و همیشه در قلبش جا داری. در ضمن یادت نره که یک جورهایی ما با هم خواهریم. برای میل بزن بگو چی کار میکنی دلم خیلی برات تنگ شده دوستت دارم پسر گلت رو ببوس و به مجید خیلی سلام برسون بهترین روزها و شادی‌ها را برایت آرزومندم . دوستت دارم.

سارا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام لیلا جونم .. .. نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده .. فدای ایلیای ناز نازیم ./// فدای نشستننت .. خیلی خوشحال شدم که بلاخره خبری ازت شد ... ما رو بیخبر نذار .. همیشه یه یادت هستیممممممم و دوستت داریم ..
ایلیا جونم رو ببوس و به مجید سلام برسون ...
دوستت دارم مهربون

مهدی- حامی سایت محاکمه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://mohakeme.com


سلام



شاد و موفق باشید.








1. قرآن و اعداد:


در قرآن :

کلمه « شهر » به معنی " ماه " 12بار

کلمه « یوم » به معنی " روز" 365بار

کلمه « ساعه » 24بار

همچنین کلمات " زن و مرد "به تعداد مساوی

آمده است و ..............







2. تحقق وعده الهی :



- به راستی از کجا می توان فهمید که در 14 قرن گذشته هیچ

تغییری در قرآن رخ نداده است و این کتاب دچار هیچ تحریفی نشده

است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



هر چند در این خصوص دلایل متعددی وجود دارد، اما ساده ترین

آنها « عدم وجود تفاوت در بین قرآن های موجود در نقاط مختلف

دنیا » می باشد.


برای مثال: اگر قرآن در امریکا دچار تحریف و تغییر می شد،

امروز حداقل باید دو قرآن متفاوت در دنیا وجود داشت. و قرآنی

که مورد قبول مسلمانان امریکا می باشد، باید با قرآنی هایی

که در ایران و سایر نقاط دنیا وجود دارد – حداقل در یک آیه –

تفاوت می داشت.


حال آنکه اگر دقت نمایید متوجه خواهید شد که بعد از گذشت

چهارده قرن از ظهور اسلام و با وجود تعدد مذاهب اسلامی و نیز

دسیسه های بدخواهان این دین آسمانی، تنها و تنها یک قرآن مورد

توجه و اتفاق تمام مسلمین جهان می باشد.


و باید گفت که:

« خداوند به وعده خود، در خصوص عدم تحریف کتاب آسمانی اش

عمل کرده است.»






" سایت محاکمه" با دلایل عقلی به نقد و بررسی ادیانی همچون مسیحییت

و نیز فرقه هایی مثل بهائیت می پردازد.

شما نیز در صورت تمایل به ما بپیوندید.


http://mohakeme.com/


اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق









برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد