تولد ایلیا

 

 

این عکس از جشن تولد ایلیا است. کلاهی که سرش گذاشته مربی مهدکودکشون براش درست کرده و فرستاده . پسرم خیلی خوشحال بود . همش راه می رفت و شعر میخوند . دَدَدُ دَدَدُ (تولد تولد)

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://http://www.parhamcute.blogfa.com/

تولدت مبارک عزیز دلم .. ایلیا جونم خیلی ناز شدی .. یه عالمه بوس واسه جوجوی خودم

لیلا جونم سلام خوبی .. مجید خوبه .. چرا اینقدر کم آن میشی ..دلم خیلی برات تنگ شده ... چرا از خودت عکس نمیذاری .. چرا عکس نمیفرستی .. چرا رو مسنجر نمیای ...
دیروز داشتم از آرزو حالت رو میپرسیدم . گفت خبر نداره

خیلی خوشحال شدم وقتی دیروز پیغامت رو دیدم .. بهمجید سلام برسون .. قربون ایلیای گلم .. بوسسسسسسسسسس

علی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://hayeeshgh.blogsky.com/

تولد ایلیای عزیز و دوست داشتنی رو تبریک میگم برای خودش و خانوادش بهترین آرزوها رو از خدا میخوام

ثریا...صفری چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام ...تولد ایلیا دوست داشتنی تبریک می گم
لیلا جان امیدوارم خوب باشی و در کنار ایلیا کوچولو و همسر مهربانت در زیر سایه خدای خوبیها لحظات خوبی داشته باشی...(آمِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــین)

سلطانعلی و کوکب جوووووووووووون شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام لیلا جان خوبی به به چه وبلاگ قشنگی داری ایلیا از طرف من ببوس خیلی نازو بزرگ شده.... به امید دیدار
موفق و موید باشی بای

ارزو دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام لیلا جونم. عکسهای قشنگشو دیدم. خدا به خانواده عزیزت سلامتی و برکت بده. خوشحالم از اینکه برای ایلیا تولد گرفتی کاش من هم پیشت بودم و بهت کمک میکردم و در جشن شما هم شرکت میکردم از همین جا هم که عکسها را میبینم خوشحال میشم. تولدش مبارک. در پناه خدا شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد