achtentwentig

 

ایلیا ۲۸ سپتامبر۲۰۰۹  

  ایلیا مهد کودک

  

 

ایلیا و الینا  

 

 

ایلیا در حال بازی   

امروز ۶ مهرماه روزی هست که ایلیا به دنیا اومده، دقیقاْ امروز ۲ سالش تموم میشه. ما جشن تولدش رو یک هفته زودتر گرفتیم. ایلیا هنوز نمیتونه به طور کامل صحبت کنه. هنوز جمله ای نمیگه فقط یک جمله کوچیک که بابا بیا و مامان بیاbaba kom که اون فعل رو هم به فارسی بلد نیست بگه، فکر میکنم از این به بعد بتونه در صحبت کردن از فعل هم استفاده کنه و جمله بسازه... خیلی بازیگوشی میکنه. مدام در حال دویدن و راه رفتن و به زبان خودش صحبت کردن هست. همه حروف انگلیسی رو یاد گرفته و خوندن بعضی از کلمات رو هم بلده مثل bear . یکی از بهترین سرگرمیهایی که داره نوشتن و نقاشی کشیدن هست. همیشه یک دفتر و چند تا مداد دنبال خودش میکشه . و میگه دس دس (یعنی چشم چشم - همون شعر چشم چشم دو ابرو) و کلاْ بچه خلاقی هست. با هر وسیله ای که داره حروف رو درست میکنه مثلا وقتی نی دستش هست سریع حرف A یا حرف C یا حرف Y رو به وسیله نی درست میکنه . وقتی میوه میخوره ازشون شکل درست میکنه مثلا سیب رو طوری گاز میزنه که D درست میکنه. از دستش هم برای درست کردن E و M و O و A استفاده میکنه. خلاصه خیلی به حروف علاقه پیدا کرده . مجید هم بهش کلمه baba رو یاد داده و وقتی مینویسیم میتونه بخونه. خیلی کارهای شیرین و بامزه ای انجام میده. وقتی بهش نوشیدنی یا خوراکی میدیم و میخوره سرش رو میندازه پایین و میره و همین طور در بین راه میگه da doo (یعنی dank u) . بچه ها کارای جالبی انجام میدن و هر کدامش و هر لحظه‌اش برای پدر و مادر ارزش و زیبایی خودش رو داره .. دعا میکنم خداوند این بچه ها رو برای ما سالم نگه داره و ما پدر و مادرها را هم همینطور که بتونیم از اونها بخوبی مراقبت کنیم.  

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ http://sadeghi.blogsky.com

شلام
دوشت داشتی یه شر بژن
بای
(@;@)

ارزو سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام به لیلای عزیزم. خدا را شکر برای خانواده عزیزت. خدا را شکر برای ایلیا و اینکه تونستی براش مهد پیدا کنی دیگه وقتشه که تو هم به کلاسهات بری. برایت ارزوی موفقیت میکنم و ایمان دارم با توکل به خداوند میتونی محکم و با شادی در راه پیشرفت قدم برداری. هر جا که هستی شاد باشی دوست خوبم. منتظر ایمیل های تو هستم سعی کن عکسها رو زود به زود بفرستی خیلی خوشحال میشم به مجید هم خیلی سلام برسون.

ارزو شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام لیلاجونم نظر خصوصیتو خوندم خیلی خوشحال شدم از طرف من هم بهش سلام برسون.

سارا مامان پرهام شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://parhamcute.blogfa.com

سلام لیلا جونم .. تولد ایلیای گلم رو تبریک میگم... انشاا... که همیشه خوب و خوش و خرم در کنار هم خوشبخت باشید ...
خیلی خوشحال شدم که ایلیا جونم مهد میره و حالا دیگه میتونی به کارات برسی ... به مجید سلام برسون ..دلم خیلی برات تنگ شده .. بوسسسسسسسسسس ...

سارا مامان پرهام چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

دلم برات خیلی تنگ شده

حمید طاهری جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ق.ظ http://hamiddoost.blogfa.com

5-مسحیان معتقدند که از ازل الوهیت از سه شخص تشکیل شده که عبارتند از پدر و پسر و روح القدس و این سه یکی هستند که تثلیث مینامند .

نمونه اول : یوحنا باب 1 ایه 1 تا 3

نمونه دوم : رساله یوحنا باب 5 ایه 7

نمونه سوم : رساله پولس رسول به کولرسیان باب 1 ایه 16 و 17


سوال اینستکه اگر از نظر مسیحیان خدا

یکی است پس سه تا بودن به چه معناست و اگر سه تا است پس

یکی بودن چه مفهومی دارد یعنی شما تثلیثیها

هم معتقدید که خدا هم یکی است و هم یکی نیست . و خدا هم سه تا هست و هم سه تا نیست ؟ بالاخره از نظر شما تثلیثیها خدا چند تا است؟؟؟؟؟؟

در وبلاگ واقعیت چیست منتظر پاسختان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد