بهنویس عاشقتم !

دارم صفحه فیسبوک رو نگاه می‌کنم، زندگی‌ مردم اینجارو میبینم و ذهنم میره سراغ ایران ، تهران ، و مردم ، به مجید میگم چقدر ما با این آدمها فرق داریم، چقدر ما غمگین هستیم، مردم هلند همیشه جشن دارند، هر مناسبتی برای اینها یک جشن، حتا روز یادبود کشته شدگان جنگ جهانی‌ دوم، اون روز هم جشن دارند، این روزها اینجا کارناوال هست، یک جشنی که گویا در حقیقت یک جشن مذهبی‌ هست ، اما اینجا فقط نوشیدن و رقصیدن و خوش گذشتن رو اجرا میکنند، اما، فرق بزرگی‌ که با اینها داریم در نوع نگاهمون به به اطراف و اتفاقات روزمره هست، به نظرم میاد مردم هلند کینه نمیشناسند، و خیلی‌ صادق هستند، دروغ نمیگند و از گفتن حقیقت هم ترسی‌ ندارند، ایلیای من چند هفتهٔ پیش وقتی‌ تو مهد کودک بود پشت چشمش به میز خورد و خون اومد، به ما تلفن زدند و اطلاع دادند، و بعد از عذر خواهی‌ و ،،، گفتند که ما حواسمون نبود و یکی‌ از بچه‌ها ایلیا رو هل داده و اونها هم متوجه نشده بودند، در هر صورت اینجا همه چیز یه طور دیگه هست، هر چقدر بیشتر آشنا میشم متوجه میشم که فاصلهٔ ما با اینها خیلی‌ زیاده،

مدت زیادی هست که می‌خواستم بنویسم، اما فونت فارسی نداشتم و نمی‌دونم چه تغییری در کامپیوتر به وجود اومده تا بتونم مشکل رو حل کنم ،  تا اینکه یاد بهنویس افتادم که خیلی‌ بهتر از گوگل کار می‌کنه، 


حالا هم که دیگه دیر وقت و من هم که از صبح با بچه‌ها بیرون بودم خسته هستم، 

میلان عزیزم چند روزی هست که دندون در آورده البته بعد از ۱۰ ماه، خیلی‌ قشنگ تلاش می‌کنه که با ما حرف بزند، با کنترل سعی‌ می‌کنه تلوزیون رو روشن کنه و معمولا هم موفق می‌شه، خیلی‌ باهوش و بازیگوش هست، و من عاشقشم،

ایلیا هم که جای خود داره، عاشقشم،


تا بعد، 


نظرات 4 + ارسال نظر
سارا مامان پرهام شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://parhamcute.blogfa.com

لیلای عزیزم .. سال جدید رو بهت تبریک میگم .. خوشحال هم که خودت و بچه‌ها و آقا مجید خوب هستید .. انشاا... که سال جدید سال خوبی برای شما باشه .. مرسی از لطفی که داری .. خیلی دوست دارم یه روز زنگ بزنم و باهات حرف بزنم ولی شاید باورت نشه که چقدر درگیرم و یه روزهایی خودم رو هم گم میکنم . دلم برای ذوق کردنات و تعریفات تنگ شده .. دوستت دارم ..

میترا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://anarestan.persianblog.ir

سلام!من داشتم راجع به فیلم متولد ماه مهر سرچ می کردم که به وبلاگ شما بر خوردم.البته خودمم متولد ماه مهرم!به امید روزی که همه ی ادما،تو همه جای دنیا ،اونجوری باشن که شما از مردم هلند تعریف کردین. ومن مطمئنم اون روز می رسه . حتی اگر ما اون روز نباشیم که ببینیم.

آرزو سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام لیلا جونم. چطوری. برات یک ایمیل داده بودم جواب ندادی. خوبی؟؟ خوشحالم از اینکه باز هم نوشتی دوست دارم عکسهای قشنگ بذاری و من ببینم. دلم برات تنگ شده برای خنده‌هات برای بچه‌داری برای غذا پختنت.... برای قربون رفتنهات.... برای قهر کردنات.... کلا برای همه چیز.... برام بنویس.... دوستت دارم...........

مهر شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

اندر دل بیوفا غم و ماتم باد آنرا که وفا نیست ز عالم کم باد
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد جز غم که هزار آفرین بر غم باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد