سال جدید برای همه مبارک باشه ، آرزو میکنم همه ما به اوج آرزوهامون برسیم.

ما هم سال جدید رو با کمی سرماخوردگی شروع کردیم و خدا را شکر بهتر شدیم، میلان عزیزم بزرگ شده ، کاملا صحبت میکنه و دل من رو میبره ، انقدر حس خوبی به من میده که دوست دارم با بقیه تقسیم کنم، ایلیا مدرسه میره و دوستای خوبی داره ، زبانش بهتر شده و اعتماد به نفسش هم خیلی بیشتر شده، هر روز شاهد پیشرفت و بزرگ شدنش هستم، با همدیگر خیلی خوب بازی میکنند، عالی ، لذت میبرم از موش و گربه بازی کردنشون ، انگار با بزرگ شدن بچه ها و شاید خود ما،  گرفتاریها هم بزرگتر میشند، یا اینکه تو دل ما جای بیشتری باز میکنند، به هر حال ما هم مشغول تدارکات زندگی هستیم، من و مجید تمام سعی و تلاشمون رو میکنیم که زندگی خوبی بسازیم.

دیروز هم یک پسر دیگه به جمع خانوادگی ما اضافه شد، و مامان من صاحب یک نوه دیگر شد، به خواهر عزیزم تبریک میگم برای تولد فرزندش و به مادرم هم همینطور.