روزهای قشنگ زندگی ما

  

امروز ۱۶ روز از تولد میلان می‌گذرد. همه چیز رو به راه است به جز خود من که هنوز سلامتی خودم رو به دست نیاوردم. عفونت کلیه و کلیه درد و بقیه چیزها که بیشتر از دو هفته است که من را درگیر کرده. با دو دوره دارو خوردن هیچ چیزی تغییر نکرده و گاهی بدتر هم شده. اما با همه این احوال ما روزهای به نسبت خوبی را در کنار هم می‌گذرانیم.  دنیای میلان دنیای متفاوتی از ایلیا بوده و همه چیز در مورد او با ایلیا فرق می‌کند. برعکس ایلیا که خیلی گریه می‌کرد و گاهی ۸ ساعت مداوم گریه می‌کرد و دل درد داشت و خوب شیر نمی‌خورد و بی‌خواب بود میلان سرساعت شیر می‌خورد و بیشتر می‌خوابد خیلی خوابالو هست همش خمیازه می‌کشد یا اینکه در حال فکر کردن هست . خیلی ناز و شیرین هست و برای من خیلی دوست داشتنی . ایلیا هم خوشبختانه خیلی دوستش دارد. بیشتر به عنوان یک عروسک یا یک کادو بهش نگاه می‌کند. مدام بوسش می‌کند و دستش را می‌گیرد و بای بای می‌کند. هنوز عکس العملی که ناشی از ناراحتی یا حسودی باشد در رفتارش ندیدم. حس بسیار خوبی از این دو بچه در وجودم هست که قابل توصیف نیست. نگاه کردن به صورتشون برام لذت بخش و شیرین هست و عاشقانه دوستشون دارم.   

 

 

  ایلیا و میلان  

 

 ایلیا و میلان  

 

عکس میلان: چهارشنبه ۲۲ اردی بهشت

نظرات 9 + ارسال نظر
نغمه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام خاله لیلا وای چقدر ناز میلان قربونش برم من از طرف من ایلیا و میلان را ببوس

نیوشا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

خدا رو هزر مرتبه شکر برای وجود میلان عزیز و گلم .
خیلی خوشگله ...خیلی باهوش به نظر میاد بچه یک روزه(عکس موقع تولدش)اینطور هشیار و آگاه ندیده بودم ...خداروشکر برای این هدیه گرانبها.
لیلا جان کاملا معلومه که بچه آروم و ساکتیه ؛توی صورتش ارامشو به وضوح میشه دید...خیلی هم کنجکاو و باهوشه عکسی رو که بغل ایلیاست رو نگاه ببین چطوری به دوربین نگاه میکنه...جووووونم ...کاش اونجا بودم و یه دل سیر بغلش میکردم...عاشق بوی تن نوزادم....بوووووس.
میلان جان که اسمش هم قشنگه شبیه به هر دو شماست هنوز نمیدونم چیش به کی رفته اما شباهتهایی از هر دو نفرتون درش هست...نگاهاش خیلی جدی و متفکرانه است .
خداحفظش کنه و تمامی روزهای عمرش بر از برکت و فیض وسلامتی و خیر و شادی باشه.
ایلیا جونم هم که بزرگ شده و خوشگلتر ...موهاش خیلی قشنگ شده چه بهش میاد بووووس.
با داداش کوجولوش هم که حسابی رفیقه.
خیلی خوشحالم لیلا جان ...بازهم خدا روشکر میکنم که هر دو سلامت هستید دعا میکنم در محبت خداوند جمع چهار نفره اتون با شادی و سلامتی و لذت و موفقیت با هم زندگی کنید .
به بابای میلان جان هم تبریک بگید از طرف ما.
به مهمان عزیز و گرامیتون هم خیلی سلام برسون.
لیلای عزیزم روی ماهتو میبوسم .
به امید خدا بزودی سلامتیت بر میگرده و با شادی از این روزهای قشنگ لذت میبری.
برکت و سلامت و حفاظت خداوند با همه شما باشه.

سارا مامان پرهام شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ http://parhamcute.blogfa.com

سلام لیلا جونم .. قربون این دوتا پسمل نازنازی برم من .. وای لیلا چقدر میلان عسله .. عکس سومش مثل عروسکا می‌مونه .. الهی قربونش برم من .. چقدر قشنگ خوابیده ... ماشاا... ... ولی خدا رو شکر ... که میلان اذیتت نمیکنه و بچه‌ ارومی هستش .. خدا رو صد هزار مرتبه شکر ..
لیلا جونم خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم که هنوز درد داری .. الهی بمیرم برات ... انشاا... زودی خوب بشی و خبر سلامتیت رو بنویسی .. ایلیای گلم رو یه عالمه بوس کن و به مجید سلام برسون .. دوستت دارم ...

آرزو شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام لیلاجونم قربونش برم ..... همه اینجا عکسهاشو میبنن و کیف میکنن. فتوکپی خودته ... ایلیا هم خیلی ناز شده با اون موهای قشنگش خدا را شکر که هر دو خوب و آرومند و هم دیگه رو دوست دارند. امیدوارم تو هم هر چه سریع‌تر سلامتی کاملت رو به دست بیاری. در پناه خدا شاد باشی. معصومه هم اینجا خیلی سلام می‌رسونه با هزار تا بوس برای میلان و ایلیا و خودت..... من هم همین‌طور دوستت داریم.

مهتاب یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

لیلا جون سلام
ماشااله ماشااله خیلی خوشگله
توی این 16 روز چقدر عوض شده فکر کنم بچه‌های تو هرچقدر بزرگتر می‌شوند ماشااله خوشگل‌تر می‌شند.
انشاءاله تن همگیتون سالم باشه و زندگیتون پربرکت
از قول ما به مجید هم تبریک بگو.
محمد هم براتون عرض سلام و تبریک داره.

آهو یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://nfr50.persianblog.ir

سلام لیلای عزیز. خیلی تبریک می گم برای تولد دومین فرزندت. امیدوارم عشق و سلامتی همیشه حافظ خانواده گلت باشه.

سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ

لیلا جونم دوباره عکس

لیلای لیلی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ

آخی آخی ...
تبریک می گویم ...
چه خوشگله ... و داداش بزرگش چه دوستش داره انگار ...
لیلا جان اوقات خوشی داشته باشید همه با هم ...

با مهر و دوستی
لیلای لیلی

هامون شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://tasteofdeath.blogfa.com

...پس میلان نازنین هم آمد. همیشه شاد و سرخوش باشید... عشق و باهم بودنتان٬ پردوام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد