یه آرزو...!!!


نمی‌دونی چقدر گفتن بعضی از کلمات برام سخته..
نمی‌دونی چقدر حرفهای نگفته‌ای توی دلم دارم..

عشق به شکل پرواز پرندست..
عشق خواب یه آهوی پرندست..
من زائری تشنه زیر بارون..
عشق چشمه آبی اما کشنده‌ست..

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار
دروغ این صدارو به گور قصه‌ها بسپار
صدا کن اسممو از عمق شب از ...

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش
منم من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش
طلوع صادق عصیان من بیداریم باش

عشق گذشتن از مرز وجوده
من. آغاز راه قصه بوده
من راهی شدم نگو که زوده
اون کسی که سرسپرده مثل ما عاشق نبوده...

همون کسی که میدونی بیشتر از همه دوست داره

لیلا
نظرات 2 + ارسال نظر
بارون جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ب.ظ http://baroon.blogsky.com

لیلا ... مهر ...
بارون ... آذر ...
هردو پاییز ...
هردو منتظر ...
...

علیرضا جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:05 ب.ظ http://qazwsx.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
من تازه یک وبلاگ ثبت کرده ام
اگر امکان دارد فرم نظر دهی مرا چک کن و یک پیغام کوتاه بفرست
متشکر
علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد