فردا...!!!


دلم برای سرودن بهانه کم دارد





من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
همه اندیشه‌ام اندیشه‌ی فرداست . وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان- در بستر شب- خواب و بیدار است

هوا آرام، شب خاموش، راه آسمان‌ها باز...
خیالم چون کبوتر های وحشی می کند پرواز...
رود آن جا که می‌بافند کولی‌های جادو گیسوی شب را
همان جاها که شب‌ها در رواق کهکشانها عود می‌سوزند
همان جاها که اخترها به بام قصرها مشعل می‌افروزند
همان جاها که رهبانان معبد های ظلمت نیل می‌سایند
همان جاها که پشت پرده‌ی شب ، دختر خورشید فردا را می‌آرایند
همین فردای افسون ریز رویایی
همین فردا که راه خواب من بسته ست
همین فردا که روی پرده‌ی پندار من پیداست
همین فردا که ما را روز دیدار است
همین فردا که ما را روز آغوش و نوازش‌هاست
همین فردا، همین فردا...
من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد!

زمان- در بستر شب- خواب و بیدار است
سیاهی تار می‌بندد
چراغ ماه ، لرزان از نسیم سرد پاییز است
دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است
به هر سو چشم من رو می‌کند: فرداست؟
قناری‌ها سرود صبح می‌خوانند...

من آن جا چشم در راه توام ، ناگاه
ترا از دور می‌بینم که می‌خندی
ترا از دور می‌بینم که می‌آیی
ترا از دور می‌بینم که می‌خندی و می‌آیی
نگاهم باز حیران تو خواهد ماند
سراپا چشم خواهم شد
ترا در بازوان خویش خواهم دید!
سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد
تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت
برایت شعر خواهم خواند
برایم شعر خواهی خواند
تبسم های شیرین ترا با بوسه خواهم چید!
وگر بختم کند یاری
در آغوش تو...
ای افسوس!

سیاهی تار می بندد
چراغ ماه ، لرزان از نسیم سرد پاییز است
دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است
زمان ـ در بستر شب ـ خواب و بیدار است.

«فریدون مشیرى»

                                             برای تو که بهترینی
نظرات 6 + ارسال نظر
شاهرخ سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ http://sargarmi.blogsky.com

سلام اميدوارم در هدفی که در نظر گرفتی موفق باشی . ممنونم که پیشم آمدی.ايام به کام

ابراهیم دریا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.pctech.blogsky.com

خواهر محترم
به طور مفصل برایت توضیح خواهم داد
یک را مطمئن و صد در صد کارا را برایت امشب خواهم گفت
در زمینه آهنگ های مورد نیاز برای وبلاگ به آدرس های زیر بروید
www.iranianmidi.com
www.findmidis.com
امشب حتما وبلاک من رو ببین

حاج اسیر سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ب.ظ http://asir.blogspot.com

سلام جالب بود

کیا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:06 ب.ظ http://h-kia.blogsky.com

سلام بر مهــــــربان عزیز.
وبلاگت:هرروز قشنگ تر از دیروز!!! دینگ ...دینگ
نوشته هات هم قشنگه.
به وبلاگ بی سر و سامان منم سر بزن.
یادت نره هااااااااااااااا.
موفق باشی بای.

جوناتان سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:58 ب.ظ

امروز که وبلاگتو خوندم یه حال و هوائی دیگه ای روتو نوشته هات دیدم خیلی قشنگ بود .............خیلی مخصوصا اون آهنگ یه دفعه منو تو فکر برد یه دفعه منو تو تنهائی خودم غرق کرد ...........................خیلی قشنگه
به امید روزهای بهتر برای شما
خدانگهدار

لاله سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ http://akharinbarg.blogsky.com

خیلی قشنگ بود...وبلاگت هم حیلی قشنگتر شده دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد